نحوه ثبت نام کارت سوخت المثنی اعلام شد (+جدول )

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در قالب اطلاعیه ای جدید، نحوه ثبت نام کارت سوخت المثنی را اعلام کرد.

نحوه ثبت نام کارت سوخت المثنی اعلام شد (+جدول )

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در قالب اطلاعیه ای جدید، نحوه ثبت نام کارت سوخت المثنی را اعلام کرد.

شنبه، ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱:۱۳

در اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران آمده است : به اطلاع می رساند، هموطنان عزیزی که کارت سوخت خودرو یا موتورسیکلت آنها مفقود شده است ، می توانند به یکی از روش های زیر و برابر جدول زمانبندی درخواست خود را ثبت نمایند :

تاکید می شود مالکین خودرو یا موتورسیکلت که کارت سوخت فعال در سامانه هوشمند دارند در صورت ثبت تقاضای صدور کارت المثنی ، کارت اولیه آنها ابطال خواهد شد . بنابراین توصیه می شود صرفا افراد فاقد کارت سوخت برای ثبت نام مراجعه کنند .

روش اول : ثبت نام مالکان خودرو یا موتور سیکلت فاقد کارت سوخت با مراجعه حضوری به دفاتر پلیس+۱۰ از شنبه ۳ آذر ماه با ارائه مدارک لازم طبق ضوابط جاری انجام پذیر است.

الف: مالکان خودروهای عمومی دولتی اعم از سواری ، وانت و موتورسیکلت و مالکان خودروهای قولنامه ای برای ثبت نام کارت سوخت المثنی ، می توانند همانند گذشته صرفا با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام نمایند .

ب: خودروهای نو شماره ، دارای کارت سوخت بوده و کافی است مالکان آنها برای دریافت کارت سوخت خود به دفاتر پست مراجعه نمایند .

روش دوم : مراجعه به سامانه خدمات دولت همراه به نشانی ( www.mob.gov.ir ) و ورود به گزینه درخواست کارت سوخت المثنی و ثبت اطلاعات. این سامانه از ۵ آذرماه در دسترس عموم قرار می گیرد و ثبت اطلاعات در این سامانه رایگان است .

روش سوم: دریافت و نصب رایگان اپلیکیشن خدمات دولت همراه و ورود به گزینه درخواست کارت سوخت المثنی از تاریخ ۵ آذر ماه به به شرح زیر:

نسخه های Android و IOS این اپلیکیشن از چهار منبع قابل دریافت است:

· سامانه خدمات دولت همراه (mob.gov.ir)

· ایران اپس(iranapps.ir)

· کافه بازار (cafebazaar.ir)

· اپ استور (appstore.ir)

 
جدول زمانبندی مراجعه به سامانه خدمات دولت همراه براساس رقم سمت راست شماره تلفن همراه


 

اطلاعات مورد نیاز ثبت نام الکترونیکی کارت سوخت المثنی:


۱- شماره تلفن همراه به نام مالک وسیله نقلیه

۲- کد ملی و تاریخ تولد مالک که با ثبت آن سایر اطلاعات شناسنامه ای به صورت خودکار نمایش داده می شود.

۳- اطلاعات شناسایی وسیله نقلیه (شماره سریال هشت رقمی مندرج در بارکد پشت کارت خودرو) یا شماره VIN

۴ - انتخاب شماره ۱۶ رقمی یکی از کارت های بانکی عضو شتاب که به صورت خودکار در پنجره ثبت اطلاعات این بخش به نمایش در می آید. صرفا شش رقم اول و چهار رقم آخر کارت (به عنوان مثال ۲۲۱۳******۶۰۳۷۹۹) نمایش داده می شود.

۵- پس از ورود اطلاعات، پیامی مبنی بر تایید عملیات ثبت نام به اطلاع متقاضی خواهد رسید که به منزله پایان مراحل ثبت نام خواهد بود.

۶- نحوه فعال سازی کارت سوخت و استفاده از آن در جایگاه های سوخت در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد.

نکات قابل توجه:


۱- مالکان بیش از یک دستگاه خودرو یا موتورسیکلت فاقد کارت سوخت باید مراحل ثبت نام را به ازای هر دستگاه خودرو یا موتورسیکلت با یک کارت بانکی دیگر تکرار کنند.

۲- در صورت هر گونه مشکل یا نیاز به دریافت اطلاعات تکمیلی، با شماره ۰۹۶۲۷ تماس حاصل نمایند.

۳- مالکان خودرو یا موتور سیکلت دارای کارت سوخت که رمز آن را فراموش کرده اند، امکان بازیابی رمز برای آنها فراهم شده است و نیاز به ثبت نام ندارند.


نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...