آغاز اجرای رزمایش ترافیکی طرح زمستانه

رئیس پلیس راهور ناجا از آغاز طرح زمستانه پلیس از امروز تا ۲۳ اسفندماه خبر داد و گفت: در این طرح ۲۵ هزار تیم و ۵۶ هزار نفر در ۱۱۰ نقطه برفگیر کشور حضور فعال دارند.

آغاز اجرای رزمایش ترافیکی طرح زمستانه

رئیس پلیس راهور ناجا از آغاز طرح زمستانه پلیس از امروز تا ۲۳ اسفندماه خبر داد و گفت: در این طرح ۲۵ هزار تیم و ۵۶ هزار نفر در ۱۱۰ نقطه برفگیر کشور حضور فعال دارند.

دوشنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶:۵۴

رئیس پلیس راهور ناجا از آغاز طرح زمستانه پلیس از امروز تا 23 اسفندماه خبر داد و گفت: در این طرح 25 هزار تیم و 56 هزار نفر در 110 نقطه برفگیر کشور حضور فعال دارند.

سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در رزمایش طرح زمستانی پلیس راهور که در پیست آبعلی برگزار شد، اظهار داشت: رزمایش ترافیکی طرح زمستانه از امروز در سراسر کشور اجرا می‌شود و تا 23 اسفند ادامه دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی تصریح کرد: همه دستگاه‌های امدادی، خدماتی و پلیس با به کارگیری حداکثر توان و ظرفیت خود برای تسهیل در رفت و آمد و مدیریت بر حوادثی که ممکن است در گردنه‌ها و نقاط کوهستانی و برفگیر احتمالاً به وجود آید، حضور داشته و مدیریت لازم را انجام خواهند داد.

عالی‌ترین مقام راهنمایی و رانندگی کشور ادامه داد: همه ما آماده می‌شویم برای ایجاد تسهیل در تردد و رفت و آمد و ایمنی ترافیک برای همه کاربران ترافیک تا شاهد کاهش حوادث و مشکلاتی شویم که ممکن است در شرایط نامساعد جوی حادث شود.

سردار مهری، این رزمایش را نشانه هماهنگی، همدلی و همکاری همه خدمت‌گزاران در نظام مقدس جمهوری بیان و عنوان داشت: با تدبیری که اتخاذ شده تمام تیم های امدادی و پلیس در نقاط خاصی که معمولاً برفگیر، کوهستانی و سردسیر بوده و می‌تواند مشکلاتی در رفت و آمد ایجاد کند، جایگیری می‌شود و حضور این افراد تا پایان اجرای طرح به طور شبانه‌روزی و بی‌وقفه انجام خواهد شد.

وی گفت: فلسفه وجودی همه اینها خدمت به مردم است و با تدابیر اتخاذشده می‌خواهیم از امکانات و تجهیزاتی که داریم حداکثر استفاده را کنیم تا از حوادث احتمالی پیشگیری کنیم.

سردار مهری افزود: اگر جاده‌ای بر اثر کولاک و برف مسدود شد، ما باید بتوانیم به مسافران خدمت‌رسانی کنیم و تمام سعی ما این است که با بهره‌گیری ازتمام تجهیزات بتوانیم به وسایل حمل و نقل عمومی بار و مسافر و خودروهای شخصی که در سطح جاده‌ها تردد می‌کنند، خدمت‌رسانی کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به رانندگان توصیه کرد: با تجهیزات ایمنی لازم اقدام به تردد در جاده‌ها کنند و به تذکرات پلیس، هلال احمر، اورژانس و نیروهای خدمت‌رسان توجه کنند.

عالی ترین مقام راهنمایی و رانندگی کشور، به شناسایی 110 نقطه برفگیر کشور اشاره و تصریح کرد: با به کارگیری 56 هزار نفر به طور مستقیم به غیر از نیروهای پشتیبانی و احتیاط و همچنین استقرار 25 هزار تیم در سطح کشور، رزمایش ترافیکی طرح زمستانه شروع می‌شود.


نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...