تخلف و تصادف

تصادف می تواند عواقب ناخواسته ای داشته داشته باشد از جمله آسیب های دائمی، از دست دادن درآمد، و غیره...

تخلف و تصادف

تصادف می تواند عواقب ناخواسته ای داشته داشته باشد از جمله آسیب های دائمی، از دست دادن درآمد، و غیره...

پنج‌‌شنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱:۵۸

چرا هیچ کاری برای جلوگیری از تصادف در وهله اول نمی توانیم انجام دهیم؟در اینجا ما دوست داریم که به شما کمک کنیم تا  علل حوادث رانندگی را درک کنید، و به همین دلیل به شما کمک می کنیم, اقدامات پیشگیرانه برای تصادفات ماشین را یاد بگیرید.در حالی که برخی از این علل تصادف ماشین ممکن است به نظر آشکار و برای رانندگان باتجربه  تکراری باشد. این لیست با هدف آموزش همه سطوح از رانندگان از راننده نوجوان که  مجوز خود را به تازگی گرفته تا راننده قدیمی با ۴۰ سال تجربه در پشت فرمان آماده گردیده . یادگیری رانندگی  ساعات آموزشی بسیاری را طلب می کند ,مخصوصا اگرراننده بخواهد از حوادث جاده ای جلوگیری کند.

و اما علل حوادث رانندگی:
۱.راننده پریشان :
راننده پریشان یک مجرم یا کسی که چراغ قرمز را رد می کند, نیست بلکه کسی است که معمولا با صحبت کردن تلفن همراه یا ارسال پیام متنی و یا خوردن مواد غذایی در حین رانندگی از جاده غافل می شود.

۲.سرعت :
شما آنها را در بزرگراهها دیده اید, بسیاری از رانندگان از حد مجاز سرعت چشم پوشی می کنندسرعتشان از۱۲۰و۱۳۰و۱۵۰هم فراتر می رود.رانندگی باسرعت بالا یکی از دلایل تصادفات است اگر سرعتتان در زمان رانندگی زیاد باشد عکس العملتان درزمان تصادف کاهش می یابد.

۳.رانندگی در شب:
رانندگی در نور روز می تواند خطرناک باشد اما رانندگی نزدیک شب خطر تصادف را دو برابر می کند. وقتی آن چه چیزی که  پیش روی شما ست نمی توانید ببینید ,نمیتوانید  آن چیزی که در مقابلتان است را پیش بینی کنید.همانطور که خورشید پایین می رود ، آگاهی شما از جاده ها و اتومبیل های اطراف شما باید بالا برود

۴.باران:
اگر آب و هوا بد باشد جاده ها نیز به تبع آب و هوا خطرناک می شوند . تصادفات بسیاری اغلب درروز های  باران رخ می دهد: به خاطرلغزنده بودن  سطوح و خطرناک بودن سطح جاده ها  اتومبیل، کامیون و موتور سیکلت ها  در هنگام ترمز کردن از کنترل خارج می شوند. برای جلوگیری از یک تصادف رانندگی , در زمان بارش باران باید با دقت بیشتری رانندگی کرد.

۵.ورود ممنوع
نشانه توقف هرگز نباید نادیده گرفته شود، اما با وجود آن تصادفات زیادی اتفاق می افتد. هر سال، هزاران  تصادفات رخ می دهد چرا که یک راننده در جهت ورود ممنوع حرکت می کند.بسیاری از تصادفات و برخورد هایی که اتومبیل ها از پهلو آسیب می بینند نتیجه رانندگی در مسیرهای ورود ممنوع است.شما باید به هر دو جهت نگاه کنید زمانی که از مسیر ورود ممنوع عبور می کنید.


نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...