آیین نامه اصلی

برای دریافت گواهینامه در هر پایه‌ای که باشید نیاز است که آزمون آیین نامه اصلی را پشت سر بگذارید. مهم‌ترین سوال در مورد فرآیند اخذ گواهینامه آن است که کوتاه‌ترین و ساده‌ترین راه برای قبولی در آزمون آیین نامه اصلی چیست؟

آیین نامه اصلی

برای دریافت گواهینامه در هر پایه‌ای که باشید نیاز است که آزمون آیین نامه اصلی را پشت سر بگذارید. مهم‌ترین سوال در مورد فرآیند اخذ گواهینامه آن است که کوتاه‌ترین و ساده‌ترین راه برای قبولی در آزمون آیین نامه اصلی چیست؟

یک‌‌شنبه، ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱:۵۲

برای پاسخ به این سوال لازم است ابتدا با این آزمون بیش‌تر آشنا شوید. در ادامه به سوالاتی در مورد آزمون آیین نامه اصلی پاسخ داده شده است:

منبع آزمون آیین نامه اصلی چیست؟
منبع اصلی آزمون کتاب آیین نامه اصلی است که بر اساس آخرین ویرایش در زمانی که شما امتحان می‌دهید تدوین شده باشد. این کتاب نسبت به کتاب آیین نامه ده‌های گذشته تغییرات عمده‌ای داشته است بنابراین حتما آخرین ویرایش کتاب را تهیه کنید در غیر این صورت به مشکل بر می‌خورید.

تعداد سوالات آزمون آیین نامه اصلی چقدر است؟
شما می‌بایست به ۳۰ سوال پاسخ دهید. آزمون نمره منفی ندارد. شرط قبولی شما پاسخ غلط کمتر از ۴ عدد است.

زمان آزمون آیین نامه اصلی چقدر است؟
برای پاسخگویی به سوالات ۲۰ دقیقه زمان در نظر گرفته شده است.

بهترین جزوه برای قبولی در آزمون آیین نامه اصلی چیست؟
باید در نظر داشته باشید که آزمون به صورت تستی برگزار می‎شود و خواندن شفاهی آزمون به کارتان نمی‌آید. شما باید جزوه‌هایی را مطالعه کنید که بیش‌تر حاوی نمونه سوالات آزمون باشد و نکات هر فصل از آزمون را به صورت خلاصه و تیتروار توضیح دهد در غیر این صورت زمان زیادی را برای خواندن متن آیین نامه صرف خواهید کرد.

راهکار کاهش استرس در آزمون آیین نامه اصلی چیست؟
بهترین راه برای کاهش استرس شبیه سازی فضای آزمون پیش از آزمون و تکرار فرآیند آزمون و تسلط بر روی مفاهیم است. به یاد داشته باشید که هر چه تسلط شما افزایش یابد در کاهش استرس شما نقش مهمی خواهد داشت.

راه تسلط بر آزمون آیین نامه اصلی چیست؟
پس از  آنکه دید کلی در مورد مفاهیم و نکات آیین نامه پیدا کرید می‌بایست حجم زیادی از نمونه سوالات را در روزهای مختلف حل کنید و پاسخ‌نامه‌ها را بررسی کنید و نکات را درون آیین نامه مرور کنید. هر چه تعداد بیش‌تری نمونه سوال حل کنید تسلط شما افزایش خواهد داشت.

بهترین برنامه ریزی برای آزمون آیین نامه اصلی به چه صورت است؟
برنامه ریزی بستگی به میزان وقتی دارد که تا روز آزمون باقی مانده است. از آنجایی که شما پیش‌تر آزمون مقدماتی را پشت سر گذاشتید مهم است که بدانیم تسلط شما بر بخش مقدماتی آزمون چقدر است و قرار است از کجا شروع کنید. بر این اساس میزان سوالاتی که باید حل کنید مشخص خواهد شد.

آیا بدون خواندن متن آیین نامه امکان قبولی در آزمون آیین نامه اصلی وجود دارد؟
بله، در صورتی که با شیوه درست نمونه سوالات آیین نامه‌ای که در اختیارتان قرار داده می‌شود را مطالعه کنید امکان این وجود دارد که حتی بدون خواندن متن آیین نامه در آزمون قبول شوید. البته باید در نظر داشته باشید که سوالات را بدون نگاه کردن به پاسخ نامه جواب دهید و پس از پایان هر آزمون نکات را یادداشت کنید.


نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...